Byliśmy na wycieczce…

W miniony weekend grupa najaktywniejszych wolontariuszy skupiona wokół Młodzieżowej Rady Miejskiej i jaworzyńskiego ośrodka kultury była na wycieczce w Pradze i w Kudowie Zdrój.

Wyjazd ten stanowił nagrodę dla  młodych ludzi za ich aktywność społeczną w ubiegłym roku . Brali bowiem udział w wielu akcjach i zorganizowali kilka imprez gminnych. Do najważniejszych zaliczyć należy: udział w WOŚP, malowanie świetlicy środowiskowej, imprezy dla najmłodszych- Miasto Dzieci, bal z okazji Halloween, Elfy św. Mikołaja oraz  spotkanie wigilijne dla osób samotnych.

Młodzi ludzie wielokrotnie udowodnili, że potrafią zarówno bawić się, jak też pracować i pomagać innym.

Część kosztów związanych z wyjazdem pokrył SOKiBP, a współorganizatorem  była Fundacja Nasze Dzieci z Żarowa.

Na wycieczce wszyscy bawiliśmy się doskonale. Wraz z przewodnikiem odwiedziliśmy najpiękniejsze miejsca Pragi. Pogoda dopisała i spacer po stolicy Czech był wielką przyjemnością. Na nocleg udaliśmy się do Kudowy Zdrój. W niedzielę od rana zwiedzaliśmy to piękne miasteczko i jego okolice. Odwiedziliśmy Muzeum Czaszek oraz przeszliśmy Szlakiem Ginących Zawodów w Czermnej, spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym.

Do Jaworzyny wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Wycieczka się udała i mam nadzieję, że będzie stanowiła motywację do dalszego, aktywnego działania. Może też stanie się zachętą dla innych, aby do nas dołączyli. Zapraszamy!

2 Responses to Byliśmy na wycieczce…

1. Było super!!! Mam nadzieję, że pojedziemy w tym samym składzie w wakacje na przynajmniej tydzień gdzieś!!!

2. Było znakomicie!!! Mam nadzieje, że będą kolejne takie wyjazdy w takim gronie!!!